Social Icons

Salı, Ekim 09, 2012

Sırdaşlarıma bir teşekkür

 Zaman zaman bloglarda çekilişler,kutlamalar oluyordu ve ben de kendi hediyemi vermek için bir bahane kolluyordum.
Artık bir bahanem var,hem de ne mutlu bir bahane:100ün üzerinde sırdaşım olmuş:)
Bu mutluluğumu perçinlemek için ben de bu yazıyı okuyup aşağıdaki soruyu doğru yanıtlayan sırdaşlar arasında bir çekiliş düzenleyeceğim.
Bu hafta kutlama haftam olsun,pazar da son gün...
Hediyeler de sürpriz olsun olmaz mı?
Umarım SEN kazanırsın!


Soru:

Bu blog sahibesinin doğumgünü hangi ayın kaçı,doğum yeri neresidir?
(cevaplar yayınlarda gizli) :)

24 yorum:

  1. böceklerle ilgili koleksiyon yapmışsın ya,bölümden dolayı demişsin hatta biyoloji bölümü mezunu musun?
    muğla üniversitesi?bir arkadaşım var aydın Sökeli hatta o da aynı bölüm ,tanışık olabilir misiniz hatta,diye merak ettim Ebru ben :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biyoloji mezunuyum ama muğla üniversitesi değil canım.üniversitede sökeli arkadaş hatırlamıyorum ama varsa da.bu arada cevabın doğru o nedenle yayınlamadım.ilk aday sensin:)

      Sil
    2. anladım.teşekkür ederim:)
      biyoloji okuyanlar bölümünü çok seviyor.ama sonradan farklı meslek dallarına akabiliyorlar değil mi;-)gerçi sonradan birkaç şans tanındı diye biliyorum ama..

      Sil
    3. Şükriyecim öğretmen olmak gibi bir hayalim 30 yaşımdan sonra,özel sektörün ruhumu ve bedenimi kene gibi emmesini takiben oldu.ama ben bu hayali kurmaya başladığımda bile bir aksilik oldu,başvuru tarihini kaçırdım vs.dershane girişimim oldu ama yemedi açıkcası uzun çalışma saatleri ve bunun karşılığı olmayacak ücretler. Benim yerim üniversiteymiş aslında,akademisyen olmaya müsait bir yapım ve not ortalamam varmış ama o dönem bir halt ettik tercihimizi özel sektörden yana kullandık.yoksa ben biyolojiye aşığım cidden.ya çok seversin ya da nefret edersin arası olmaz biyolojide.yaramı deştin akşam akşam:)

      Sil
  2. hahahaaaaaa.
    çok hoş.
    çekilişlere katılmıyom ama çok sevdim fikrini.
    yaşgününnn hımmm 38 şubat.
    :)
    yaw sende ne çok şey var. biyo da varmış ha.
    b101.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeeettt kazanan deeptone oldu!! :))) ahahaaa
      Sen bilirsin aslında eski yazılarımıda okurdun.
      Biyoloji ilk aşkım ya...
      B101anlamadım ama ders kodu gibi olmuş bu:)yoksa öyle mi cidden:))))

      Sil
    2. b101 evet birinci sınıf biyoloji.
      :)

      Sil
    3. Hmm evet ikinci sınıf biyolojinin kalitesi old ukça düşük oluyor doğru:pppp

      Sil
  3. bulamadım aradım ama cıks :((
    yok ya nerelere sakladın :)
    neeedim kazanan güle güle kullansın
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa,doğumgünü diye aratırsan sol üst arama butonunda karşına çıkacaktır aslında:)
      Teşekkür ederim yine de kutlama için:))

      Sil
  4. @mahzunprenses senden bilmemeni bekleyemezdim zaten hemşerim;))

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Bu kadar mı?:)tam cevaba az kalmış ehehe:))

      Sil
  6. nice yüzlere inş:) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep beraber inşallah,çok teşekkürler mavi umut:)

      Sil
  7. valla canım hıc bılemeyeceğım bı soru sormussun:) bılemedım ben onu nıce mutlu yıllar dılerım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İpucu verdim aslında biricitcim ya.zor oldu ama sanırım bu soru:)

      Sil
  8. mutlu yıllar ne yaa,:)) mutlu ızleyıcıler dılerım:) bak gör yani nasıl kafamı karıstırmısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah:)) mutşu yıllar dileklerini de aldım kabul ettim:)

      Sil
  9. @birgaripseyma aldım kabul ettim cevabını:)

    YanıtlaSil
  10. ebrucum nice 100lere hatta 1000lere öpüyorum seni:)
    doğumgünün ne zamandı senin:p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bulursun bence istersen:))
      Sağıl canım hep beraber inş..

      Sil

Bakma bir sırrım var dediğime.İki kişinin bildiği sır değil,iki kişinin bindiği tır değilmiş:p%&+
Velhasıl,gönlünden geldiği gibi yaz,yaz,yaz..bir kenara yaz bütün sözlerimi,unutursam çık karşıma göster kendini:p(%^^+&

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...