Social Icons

Salı, Ekim 23, 2012

Bugün ruhum koyu lacivert


uuggghh,bugün kış geldi buralara...dışarda gezerken tutulduğum yağmur ve ardından banyo sonrası üşüyüp üstüme aldığım şal,ayağıma giydiğim çoraplar hissettirdi gelişini.
halbuki ben yaz kadınıydım sarı,sıcak ve özgür.
kışa adapte olmak için boyadım saçlarımı,gardrobumu yeniledim baharatlı kış renkleri ve kalın yünlü kumaşlar ile.
nefes alabilmek için zorladım ciğerlerimi.hava hüzün kokuyor,sanki hiç sabah olmayacak gibi.
yüreğimdeki darlık hastalık habercisi midir yoksa yaklaşan bir kötülüğün mü?
ölmek değil istediğim,aslında hiç varolmamış olmak en güzeli...

16 yorum:

  1. bazen bana oluyor böyle.Hatta 2 dakika önce kahkahalar atarken bir den içime bir korku saplanıp koyu gri olduğu anlar vardır içimin.Çok kaptırmamak lazım arkadaşım,bu duyguya kendini.
    Sonbaharın gelişi getirdiği duygu melankolisinden belli,değil mi:))
    ne renge boyattın bakalım saçını ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakır-turuncu oldumn şükriyecim,gittikçe de açılıyor:)

      Sil
  2. Hiç varolmasaydık , nerede olurduk ? :)

    Güzel bir post ;-)
    Blogda öyle ekliyorum izninle ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin şepşeker.ben de senin blogunu pek şeker buldum ismi gibi:)

      Sil
  3. git beeeee böle karamsar şeyler söleme yasak sanaaaaa.
    :))))
    tamam belki biraz hasta oluyosun.
    bayramda dinlen o zaman biraz.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dinlendm geldim,yorucu günler beni bekler:)

      Sil
  4. Kış bende siyahtır yaz ise renksiz.. Mavi olsun oysa ki mevsimler bana..
    Ama kış geldi gerçekten kapıda zili çalıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavi,güzel renktir gerçekten.hem deniz,berrak gökyüzünü hem de soğuk buzları çağrıştırır hem de:)

      Sil
  5. buralara da geldi kış,şuan saat 16.30 ve ben perdeleri örtüp ışığı yaktım,ama yine de severim kışı,sanırım kış çocuğu olmamın bunda etkisi büyük.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bugün hastaydım ve dışarıda şakır şakır yağmur vardı.böyle durumlarda ben de sevyorum,sıcak evimde battaniyeye sarılıp yatmayı:)

      Sil
  6. yaaa deme öyle be bak bu mevsimin de güzellikleri var:)
    rengini pembeye ayarla çabuk yazın cıvıl cıvıl kışın romantik yapar pembe :)

    YanıtlaSil
  7. Sesin soluğun çıkmıyor kaç gündür, hayırdır? ters bir şey inşallah?

    selamlar, öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım,bir süre uzak kalınca soğuma oluyor ya ondan.ama döndüm bak:)
      ben de öptüm..

      Sil
  8. su gibi gel...Bilmediğin yerlerdeyim...güzel şarkı değil mi..sen de öyle gel güzel varoluşunla:-))
    bende mimlendin haberin olsun,gelir gelmez soluklanmadan yaparsın artık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohh,hemen geliyorum şükriyecim.bir mim iyi olur şimdi,ısıtır beni:)

      Sil

Bakma bir sırrım var dediğime.İki kişinin bildiği sır değil,iki kişinin bindiği tır değilmiş:p%&+
Velhasıl,gönlünden geldiği gibi yaz,yaz,yaz..bir kenara yaz bütün sözlerimi,unutursam çık karşıma göster kendini:p(%^^+&

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...