Social Icons

Pazar, Ekim 07, 2012

and the oscar goes to...

Ben sürprizleri çok severim.En çok hoşuma giden şeylerden biri de blogları dolaşırken hakkımda yazılan bir yazıyı,ithaf edilen bir mimi görmektir.Bu durumda ise sürprizim bir ödüldü.Hatta 2 ödül:)
Denizin Yıldızı beni ödüllendirmiş..Ay bendeki mutluluk hali Aşkın E halinden daha öte..Sağolsun Denizin yıldızı!
Ödüllerim de şunlarmış:


Ben de bu ödülü vermek üzere

Şükriye Karahan
Melodram
Bir garip Şeyma
Biricit
ve Denizin yıldızı
'nı sahneye davet ediyorum..Unuttuklarım darılmasın nolur,hemen ilk etapta aklıma gelenler böyle...mucks

9 yorum:

  1. Cansınnnn sen cannn :)
    Bugün 3. postumu yazıcam o zamannnn :) Beklemesin ödülüm bayatlamasın :)))

    YanıtlaSil
  2. eheehe:)sana uyku yok bu gece öyleyse:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uykusuz her gece
      Yeni kayıt sekmesindeeeee
      :D :D

      Sil
  3. ha haaaa 2. si ne hoşmuş öyleeee.
    :)))

    YanıtlaSil
  4. sabah gördüm dışarı çıkmadan.harbi oscar almış gibi oldum:-))Çok teşekkür ederim canım arkadaşım.biz de geri dönüşüm yapabiliyor muyuz,verene veriyor muyuz?:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben verdim ama senden almış gibi oldum zaten:)

      Sil
  5. Ben bu ödülü yeni gördüm yaaaa!!!! Eğer bu zamana kadar tepki vermediysem gerçekten özür dilerim... Deminden beri düşünüyorum ama sanıyorum atladım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önemli değil sen biraz yoğundun,annenlere falan gitmiştin sanırım:)tebrikler sana da:)

      Sil

Bakma bir sırrım var dediğime.İki kişinin bildiği sır değil,iki kişinin bindiği tır değilmiş:p%&+
Velhasıl,gönlünden geldiği gibi yaz,yaz,yaz..bir kenara yaz bütün sözlerimi,unutursam çık karşıma göster kendini:p(%^^+&

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...