Social Icons

Pazartesi, Ekim 15, 2012

Çekiliş sonucu ve özlem:)

Hani herşeyindim ben senin hani kor dudaklındım ey sevgili blog...
Ayran içtik ayrı düştük mecburiyetten amaaz kaldı döneceğim teknik aksaklık üzerinde çalışmaya devam ediyoruz.
Sırdaşlarıma teşekkür mahiyetinde düzenlediğim çekiliş de sonuçlandı.sevgili şanze bulvarı sakini şükriye karahan kazananım oldu.katılaln herkese teşekkür ederim yeniden:)
Şükriyecim mailini bekliyorum adres ve telefon bilgileri olmak üzere.en kısa sürede hediyeni göndermeyi umuyorum.
Anlatacaklarım birikiyor,pek yakında...:)

12 yorum:

  1. ben de nerelerde diyordum ,göreceksin zaten;-)ilk defa çekiliş kazandım,bu sevinci bana yaşattığın için teşekkürler:-)haberlerini bekliyoruzzzzz;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim benim için de hem ilkti hem de büyük bir sevinçti.okuycam yakında tüm birikmişleri:)

      Sil
  2. nerelerdesin dicektim bende teknik aksaklıklar hıımmm...
    çabuk gel
    şükriyeyi de kutluyorum..
    bu arada 6haziran mıydı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveet 6 haziran izmirdi:)
      ne megalomanım di mi? ahaha:))
      teknik aksaklık hayatım ama yazdım biraz önce zaten,az kaldı umuyorum:)

      Sil
    2. jenny çok teşekkür ederim,çok naziksin :))
      bu arada ebru bu yaptığını megolamanca bulmuyorum.bence mantıklı,okunuyor mu okunmuyor mu,ne kadar dikkatli ve ya ne kadar seni tanımaya çalışıyor anlayışıyla bakıyorum ben duruma.Yani yanlış anlaşılma olmasın ben kazandım diye söylemiyorum ama genel kanaatim de bu.

      Sil
    3. şükriyecim sağol hayatım,yine tercüman olmuşsun hislerime:)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. kendi kendine gülmek beraber gülmek kadar keyifli değil vallahi:)

      Sil
  4. ha haa ama ben sana gülüyorum ve senin de yazarken güldüğünü düşünüyoruum.
    :)

    YanıtlaSil
  5. yes evet işte kendi kendine gülmüyorsun, sendeki mizahı peek seviyorum, biraz kara mizah.
    :)))

    YanıtlaSil

Bakma bir sırrım var dediğime.İki kişinin bildiği sır değil,iki kişinin bindiği tır değilmiş:p%&+
Velhasıl,gönlünden geldiği gibi yaz,yaz,yaz..bir kenara yaz bütün sözlerimi,unutursam çık karşıma göster kendini:p(%^^+&

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...