Social Icons

Pazartesi, Ekim 01, 2012

Müzikli mim

O ses Türkiye'yi izlerken sesim şarkı söyleyecek kadar güzel olsaydı (ya da birileri bana katlanacak kadar demeliyim) hangi şarkıyı söylemekten keyif alırım diye düşündüm.Sanırım Nothing Compares to you 'yu söyleyebilmeyi çok isterdim çünkü beni çok duygulandırır.Şarkıyı yaşayabilirim zorlanmadan.

Sonra aklıma ne geldi?Uzun süredir mim gezmiyor alemde.Bir mim de ben hazırlayayım bari...

Sesinizin çok güzel olduğunu farzedin ve ideal sahne performansınızı tarif edin.(Hangi şarkıyı söylerdiniz,nasıl giyinirdiniz,size kimler ya da hangi aksesuarlar eşlik ederdi?)

Özel bir gününüzde bir koro ya da özel bir kişi sizin için sürpriz bir parça hazırlamış.Parçanın özelliği sizi tarif etmesi.Hangi parça olurdu bu?

İçinizde kalmış,söylenmemiş bir takım şeyler var.Uygun şartların biraraya geldiğini hayal edin.O kişiye(yarım kalmış bir aşk,kırgın olduğunuz bir dost vs.) duygularınızı anlatabileceğiniz bir fırsatınız var.Ona hangi şarkıyla duygularınızı anlatırdınız?

Sizi şu an okuyanlara göndermek istediğiniz parça?



:))


Mimlediğim kişilerse mim yazacağını düşündüğüm ve bana yorumlarıyla katkıda bulunan kişiler.Umarım beni kırmazlar;)

Mahzun Prenses,Deeptone,Şükriye Karahan,Biricit,Melodram,Boyaynasıyansımacısı,Seyyah Gül,Bir garip Şeyma,Metin Kılıç,Asabi Bakire,Hayat paylaştıkça güzel,Erdi Karadeniz,Şahsıma Münhasır,İlhan,Cihan Demir,Tuvalet Kağıdı,Mutlu anne,Cessie...

20 yorum:

  1. Güzel, öz bir mim olmuş :)

    Teşekkür ederim :) Yapıcam en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sıkmayacağını düşünmek güzel:)
      Merakla bekliycem:)

      Sil
  2. Ebru ya sen nasıl güzel insansın böyle,
    yazmam mı,ilk fırsatta dedim ama bu mimi yazmak için yarına bıraktım ,kendime ödül için.Geç olmasa saat,yarın erken kalkacak olmasam hemen yazardım amaaaa:(
    Nice nice müzik seanlarımın tepinmelerinden bir kuple sunacağım sana o zaman.Hahahay bu hiç bitmez:)İzle ve gör bakalım benimle aynı keyifi alacak mısın;-))
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kendim de yazmalıydım ama uyku beynime vurmuş olmalı ki kendim yazmadan size yazdırdım ahaha:))
      bence çok eğlenceli olmuştur.kendi dans videolarını mı koysan acaba?:PPP

      Sil
  3. du acık düşüneyim :)) teşekkür ederiim hazırlayıca gelip haber veririm zaten pek bi kolay gibi geldi gözüme:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kolay tabii.hem de eğlencelik:)
      düşün sen,ben bekleyeceğim:)

      Sil
  4. Ben de azcık düşüneyim,yarın yazarım bişeyler, hoş sesim güzel olsa da benden şarkıcı olmazdı ya neyse:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman ne şarkıcılar var senden mi olmayacak?azıcık kültürlü birilerini görürdü sahneler..bekliyor olacağım seni de:)

      Sil
  5. yazıcam canım en kısa zamanda tesekkur ederım sesım berbat ama nasıl olsa soylemıcem yazıcam:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha,evet bir an sesli bir mim mi hazırlasam dedim ama ben olsam ben de söylemezdim bu sesle asla:))

      Sil
  6. Ben cevapladımmmm bile, çok teşekkür eederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okudum bile,ama yorum yazıcam birazdan zaten;)zaten ilk sen yazdın:)

      Sil
  7. Güzel mim soruları :) cevapladım bile :) http://mustafacihandemir.blogspot.com/2012/10/muzikli-mim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen gelip okuyorum,merak ettim bile:)

      Sil
  8. EYVAH EYVAH ZOR BİR MİM BU
    HAYIRLISI BAKALIM
    MÜSAİT OLUR OLMAZ YAPARIM
    HAYIRLI SABAHLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç zor değil vallahi..siz çok renklisiniz bence güzel birşey çıkar sizden:)

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. ben de zevkle okuyor olacağım:)

      Sil
  10. Müzikli mimi yazdım bile ,ne diyeceğini merak ediyorum:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak ben de çok merak ediyorum,geliyorum hemen..

      Sil

Bakma bir sırrım var dediğime.İki kişinin bildiği sır değil,iki kişinin bindiği tır değilmiş:p%&+
Velhasıl,gönlünden geldiği gibi yaz,yaz,yaz..bir kenara yaz bütün sözlerimi,unutursam çık karşıma göster kendini:p(%^^+&

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...