Social Icons

Pazartesi, Ekim 01, 2012

Hayal evi

Melodram'ı mimlediğimi haber vermeye gitmişken kendimi mimlenmiş buldum ve hiç vakit kaybetmeden yanıtlayayım dedim.Bu tasarım harikasını paylaşma fırsatı verdiği için teşekkür ederim kendisine:)
Hayal evi/odası/mekanı tasarımı mimin konusu.
www.homestyler.com adlı bir tasarım programını da mimde kullanmışlar ki benim en büyük hobilerimden biri de bu programda hayal kurmak:) Arşivimde her oda için bir tasarım,ikea usulü belli metrekareler için tasarımlar bulunmakta:))
Yapmam gereken tek şey bunlardan birini seçip koymak oldu.Ama ilk kez programı kullanacaklar için söyleyeyim biraz zaman alan bir iş.Program kolay olsa da ürünleri seçmek bir dert,yerleştirmek ayrı bir dert:)
Dolayısıyla biraz zaman ayırmak gerekiyor.Ama bir kez kaptırdınız mı başından kalkmak da oldukça zor.
Hatta bir ara banyomun ölçülerini birebir alıp yeniden nasıl yaptırırım diye bu programda tasarladım ve yakında hayata geçiricem inşallah:)
İşte hayal evim:



Her ne kadar hayal desem de aslında yine gerçek ölçüler üzerine kurgulanmış bir ev bu.Şehir dışında yeralan bir arsamız var ve 100m2'ye kadar ev yapma izni veriliyor.Ben de bu ölçülerde minimum ağaç keserek nasıl birşey yapılabilir diye düşündüm.Biraz ufak bir ev oldu ama kaçak kat çıkarak durumu kurtarmayı planlıyorum:))))


Evin girişi buradan ve kuzeye bakıyor.Hem doğu,hem batı yönünde geniş verandamız var ve uzun sohbetler,güneşlenme,barbekü partileri için uygun.



Amerikan mutfak olmak zorunda kaldı yer darlığından:)Ama mutfak ekipmanlarım son model ve geniş bir çalışma alanım var.Bol pencere,verandalara açılan sürgülü kapılar çok önemli.





Banyo çok önemli.Arka tarafta kimsenin oturmadığı boş bir bahçenin olmasını fırsat bilerek pencere önüne küvet koyuyorum ki günışığıyla dolu bir ortamda doğayı seyrederek keyifli banyo yapabilelim.


İşte şezlogum,şemsiyem,aile boyu salıncağım


Burası da mangal keyfi için


Üst kat da başka bir sefere:)

Programı kullanmak isteyen,merak eden kim varsa mimi devralsın.




9 yorum:

  1. Way canına bahçesini bile tasarlamışsın, bayıldım ba-yıl-dım! :)

    Tabii bir de gerçeğe yönelik olunca daha da keyifli olmuştur senin için :) İyi ki bu mim ortaya çıkmış, iyi ki paylaşmışsın bizimle bu tasarımları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım:)
      sen de iyi ki mimlemişsin,benim de buraya koyasım varmış,balıklama atladım bak:))

      Sil
  2. ŞİMDİ EBRUCUM BEN DERİMKİ ;
    İNŞALLAH HAYALİNDEKİ EVE EN KISA ZAMANDA KAVUŞURSUN
    BİZDE SANA GELİP MANGALIN KEYFİNİ ÇIKARIRIZ NE DERSİN :)
    HAYIRLI SABAHLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahh ah amin Seyyah Gülcüm.hepimizin başına inşallah.
      ne güzel olur di mi ya bir blogger mangal partisi veririz?:)cümle alem hayaller nasıl gerçek olur görsün:))

      Sil
  3. bunun için zamanım pek elvermez sanıyorum....ama(cevabı müzikli mimde)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy çok meraktayım da bir kendi yorumlarımı bitiremedim ki gelip okuyayım.son 15 dk:)
      ama bunun için zaman gerekiyor gerçekten.o nedenle zorlama yok canım:)

      Sil
  4. buna baktım bikaç defa.
    sen bayağ iç mimar filan olmuşsun sanki.
    güzel mim.
    ama herhalde bikaç saat uğraşmam gerekir.
    du bakıyim zaman bulursam belki haftasonu yaparım.
    tenks.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok vallahi iç mimarlara saygısızlık etmeyeyim,program sayesinde böyle oldu.sadece biraz vakit ayırmak gerekli.çok daha güzelleri yapılabilir.
      haftasonu dene,biraz da ilgin varsa müptelası da olursun benim gibi:)
      yw;)

      Sil
  5. Blogumu ziyaret ederseniz sevinirim :)))

    YanıtlaSil

Bakma bir sırrım var dediğime.İki kişinin bildiği sır değil,iki kişinin bindiği tır değilmiş:p%&+
Velhasıl,gönlünden geldiği gibi yaz,yaz,yaz..bir kenara yaz bütün sözlerimi,unutursam çık karşıma göster kendini:p(%^^+&

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...