Social Icons

Cuma, Ekim 19, 2012

Pastasarım görüşlerinizi bekliyor

Daha önce pastacılık kursuna gitmek istediğimden bahsetmiştim ya, gittim.
Nereden başlamam gerektiğini bilemediğim için adında "temel" kelimesi geçtiğinden temel pastacılık kursuna katıldım Gamze Ateş-Tatlı Hayatlar'ın.
Hata denemez belki ama bu kurs aslında pek temel sayılmıyormuş.Cupcake ve kurabiye kursları daha temel,daha hafif kurslarmış.Pastacılık biraz daha meşakkatli,daha doğrusu çok aşamalı bir kurs.Ama bir yandan da iyi oldu çünkü cupcake ve kurabiye yapımını bu kursda öğrendiğim bilgilerle kendim de geliştirebilirim diye düşünüyorum çünkü bilgi edindikten sonra el becerisi ve yaratıcılık daha fazla önem kazanıyor.
Bundan sonrası için planladığım modelleme ve katlı pasta yapımı kurslarına gitmek.Bir süredir internette araştırıyorum ve sınırları olmayan bir dünya olduğunu farkettim şu pasta dünyasının.Yapılanları görünce de okyanusta bir su damlası olduğumu görüp biraz demoralize oldum aslında.Ama yılmak yok!
Ben de ufak bir blog daha hazırladım bunun için.Yaptıklarımı oraya koyuyorum bir süredir.
Artık keklerden oğlum için hazırladığım koala pastam size bir fikir verebilir:)



13 yorum:

  1. Renk renk oluyor ya o kurabiye bloglarında görüp görüp özeniyorum :)
    Hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım.neler yapıyorlar neler...insan kafayı yer:)

      Sil
    2. Benim de çok yapasım geliyor ama şu okulu hala bi yoluna sokamadım, bitiremedim bitsin belki ileride denerim böyle bir şey :) Pastalarını da bekliyoruz, bakalım neler çıkacak ortaya ben heyecanlandım burda :D

      Sil
    3. pasta yapmak için okulu bitirme melo ya:)cidden değmez yani:)
      yukarıda pastasarım sayfasına baktın mı?orada yaptıklarım var.(slaytlar hariç)

      Sil
    4. Yok ondan demedim, şeker hamurunun hakkını verecek kadar vaktim yok :D

      Sil
    5. ahaha:)evet,vakit ve sabır:)

      Sil
  2. pastasarım sayfasına baktım ben.Ne güzel şeyler onlar öyle.Bayıldım!!!Kurabiye ve cupcake olması da bence çok iyi.Seninkileri de dört gözle bekliyorum arkadaşım:-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Şükriye.ben henüz çok amatörüm tabii.ama kend yaptıklarım da butik pasta,cupcake ve truffe adı altında sayfanın üst kısmında görebilirsin.

      Sil
    2. bir görsem bakacağım da ,göremiyorum bir türlü:-))bakar kör oldum ben bugünlerde .
      ayrıca bak ne diyeceğim.hiç öyle amatör deme kendine.Elbette başta öyle olacak.O güzel pastaları yapan da senin geçtiğin yollardan geçti.ama geç ama erken!Ben başaracağına inanıyorum:)

      Sil
  3. işkur pastacılık allam ya ne aktif insanlar var bu dünyada.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaa ne aktifliği deeptone ya?:))aktif olayım diye yırtınıyorum sadece:))

      Sil
  4. Sen bu işi de kotarırsın gülüm :)

    YanıtlaSil

Bakma bir sırrım var dediğime.İki kişinin bildiği sır değil,iki kişinin bindiği tır değilmiş:p%&+
Velhasıl,gönlünden geldiği gibi yaz,yaz,yaz..bir kenara yaz bütün sözlerimi,unutursam çık karşıma göster kendini:p(%^^+&

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...