Social Icons

Salı, Ekim 02, 2012

Benim müziklerim

Sevgili Şükriye Karahan beni geri mimledi.Var mı öyle kaçmak,sen de yaz dedi kibarca.
Bakalım bu yazıdan sonra hala akıllı uslu biri olduğumu düşünecekler olacak mı?:))

Sesinizin çok güzel olduğunu farzedin ve ideal sahne performansınızı tarif edin.(Hangi şarkıyı söylerdiniz,nasıl giyinirdiniz,size kimler ya da hangi aksesuarlar eşlik ederdi?)

Ortaokulda müzik öğretmenim sesimin aslında güzel olduğunu,sadece eğitilmeye ihtiyacı olduğunu söylemişti.O gün bugündür şarkı söyleme hayali kurarım ve söylerken sanki sesim çok güzelmiş gibi hissederim.Sağolsun çevremde bunun aksini söyleyip beni hayalkırıklığına uğratan kimse olmamıştı evleninceye dek.Şimdi evimin eri her fırsatta benimle dalga geçmeyi kendine bir borç biliyor,oğluma ninni söylerken bile "çocuğun uykusu varsa da kaçıracaksın "diyerek beni daha çok kamçılıyor:)

Piyangodan para çıkarsa ne yaparım diye kurduğum hayallerde kendime bir de albüm yapmak var.Nasılsa teknoloji her sesi güzelleştirmiyor mu?:)

Ben de bir karaoke barda sahneye çıktığımı hayal edebiliyorum bu kadar sesimin aşağılanmasına karşılık.Bar boşalmış:) ve ben sahnede kendimden geçmişcesine,sanki o an dünya benim çevremde dönüyormuşcasına Nothing Compares to You, Can't take my eyes off of you veya Strangers in the Night söylüyorum.Kah gözlerimi kapıyorum,kah gülümseyerek işveli,cilveli göz kırpıyorum sevdiceğime:)Sahnede sadece ayaklı bir mikrofon var,bir de ben.Önümde prompter var ama sözlerini ezbere bildiğimden bakmıyorum bile..Kocacımla aşk yaşıyoruz kısacası şarkı söylerken..




Özel bir gününüzde bir koro ya da özel bir kişi sizin için sürpriz bir parça hazırlamış.Parçanın özelliği sizi tarif etmesi.Hangi parça olurdu bu?

Bana özel şarkı yapsınlar bir zahmet.Madem bu denli özeliz:P

İlla hazır şarkı söylenecekse de Ain't no sunshine(Lighthouse Family) söylenmeli benim için.(Bak hemen şımardım bile)



İçinizde kalmış,söylenmemiş bir takım şeyler var.Uygun şartların biraraya geldiğini hayal edin.O kişiye(yarım kalmış bir aşk,kırgın olduğunuz bir dost vs.) duygularınızı anlatabileceğiniz bir fırsatınız var.Ona hangi şarkıyla duygularınızı anlatırdınız?

With or without you(U2)


Supergirl(Reamonn)

Far away(Jay Jay Johanson)


Sizi şu an okuyanlara göndermek istediğiniz parça?

Az konuşalım çok iş yapalım beyler:)




6 yorum:

  1. korodaki hocamız şunu söylüyor:kötü ses yoktur,o sese göre doğru şarkı seçilmemiştir.Şehrinde bir koro grubu bul ve eşinin yargısını kır.Harcama bence.İçinden geleni yapmalısın.Ancak sen bilirsin yüreğinde ne taşıdığını.Bence şarkı söylerken teknikten daha çok içtenlik ve o şarkıya çok çalışmak gerekir bence;)tecrübeyle sabit arkadaşım.
    çok beğendim.bu şarkıları bilmiyordum.Müzik seansıma ekleyeceğim bulduğumda:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana uygun koro bulunur mu bilmem Şükriyecim.koro ruhu bana ters,ben assolist olmalıyım:)))
      dediğine katılıyorum ama şarkıyı hissetmek ve pratik çok önemli bence de.buraya kendi söylediğim karaoke şarkısını koyacaktım.allahtan video yüklenemedi bir türlü ben de vazgeçtim:)bol bol gülerdik aslında:))

      Sil
  2. hihihihi hep komiksin sen.
    şarkı seçimlerin de iyi.
    eskilerden.
    :)

    YanıtlaSil
  3. kolay sandım zooor çıktı amaniiiin:))
    çok hoş olmuş ya seninkisi iyiki geri mimlemiş senii:))
    ben de hazırlık aşamasındayım şarkıları yavaş yavaş topluyorumm da biraz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak en çok düşünenlerden biri oldun,beklentim yükseliyor zaman geçtikçe:))
      şaka şaka,sen keyfine bak:)yeniden mi besteliyorsun yoksa şarkıları?:))

      Sil

Bakma bir sırrım var dediğime.İki kişinin bildiği sır değil,iki kişinin bindiği tır değilmiş:p%&+
Velhasıl,gönlünden geldiği gibi yaz,yaz,yaz..bir kenara yaz bütün sözlerimi,unutursam çık karşıma göster kendini:p(%^^+&

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...