Social Icons

Çarşamba, Ekim 03, 2012

Ben de onu dicektim...

Pişşt kızlar, size bir sır vereyim mi??
Veremedin gitti,aylardır bekliyoruz diyenler bir kenara çekilsin,hala umudu olanlar buraya.İşte size kızkıza dedikodu yapacağımız , amazonvari  bir ortam sunuyorum.
Erkekler buraya girmesin arkadaş,girerse de bişiy anlamaz pek.(Kadınları çözmek gibi bir ümidi olanlar hadi sizin ümidinizi kırmayayım,bir göz atın bari)
Ben okumakla yetinmem,yazacaklarım da var diyorsanız
jennybravo12345@gmail.com
biricitconsungunlugu@hotmail.com
bir mail atın yeter.

www.bendeonudicektim.blogspot.com


10 yorum:

  1. wuuuuuu süpersiiinn:)
    yazar davetimi aldın mı?

    YanıtlaSil
  2. Bakalım neler çıkacak ortaya, keyifle takip edicem sizi :)

    YanıtlaSil
  3. ha ha baktım murathanla başlamışlar herhalde.
    :))))
    ceni bravo arkadaşı hiç görmedim duymadım daha önce.
    yenilerden sanırım.
    başarılar.
    sen de yazarsın ki komikçi şeller.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. murathanla başladım,ben evet:)
      ceni bravoyu iyi bilirsin aslında.kutsal umay sana birşey hatırlatıyor mu?:)
      görücez bakalım neler çıkacak..

      Sil
  4. ama umay, aileme zaman ayırcam, blogumu kapatcam, demişti sanki.
    başka blog mu açmış.
    yoksa, bunu bazı insanlardan kurtulmak için filan mı yaptı.
    :)

    YanıtlaSil
  5. deep..
    aynen aileme zaman ayırıyorum sadece benim yazmadığım bi blok burası
    ama evet bazı samimiyetsizlerden uzaklaşmak da iyi oldu bak o da doğru..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam.
      :)
      bloglarda herkesle konuşulmaz.
      dengesiz, huzursuz, çatlak çok.
      :)

      Sil

Bakma bir sırrım var dediğime.İki kişinin bildiği sır değil,iki kişinin bindiği tır değilmiş:p%&+
Velhasıl,gönlünden geldiği gibi yaz,yaz,yaz..bir kenara yaz bütün sözlerimi,unutursam çık karşıma göster kendini:p(%^^+&

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...