Social Icons

Pazar, Ekim 21, 2012

popülerlik mi?güldürdünüz aksam aksam


Arama Anahtar Kelimeleri

GirişSayfa görüntüleme
avon vucut kremleri kullananlar
3
dost basa baxar dusmen ayaga
3
nazar boncugu
3
bir sırrım var blog popülerliği
2
bisirrimvar.blogspot.com
2
nazar boncuklari
2
"baska dunyalar dalmak"
1
alınması gerekenler
1
bayram -unterrichtsmaterial -zuckerfest -ethikunterricht
1
bayramda esimin ailesine
1




ahahaaa:))  blogumun popülerliğini kim niye merak etti acıklasın bakayım ben de merak ettim simdi:))))

10 yorum:

  1. Kız o aramayı ben yaptım, Allah canını almaya :)) Senin bir postunu arıyordum. Hani blog popülerliğini nasıl arttırabiliriz tarzında bir postun vardı. Oradaki bir yorumu yeniden okumak istemiştim :)) Ancak o aramayla bulamayıp arşivinden taradım tek tek... :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaa,ilahi arkadaşım:))
      ben de havalara girmeye başlayacaktım popülerliğim konusunda ahahaa:))))
      kafayı izleyici ile bozan blog yazarı aradığın yayın.ben de senden dün arattım öyle googleda benle alakalı birşey çıkmıyor,çok bozuldum bu duruma ahaha:)))

      Sil
  2. ılgınc aramalar ben gun gun bakıorum daha da ılgınc seyler cıkıo:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çıkıyor gerçekten,ben bu sayede kocam duymasın yazılınca ilk benim blogun çıktığını öğrendim mesela:)

      Sil
  3. ben bunun mantığını yürütemiyorum,bu azını okumayı ben atlamışım galiba!
    bazen takipçi sayısı fazlaysa popüler oluyorsun ona göre mi takılayım diyorlar acaba?
    İlginç ;hadi bunu blog sahibi yapsa neyse de...Öğrenirsen bana da haber ver :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevdiğim bir blogger arkadaşımın izleyici konusunda yazdığım yazıyı aramasından ibaretmiş durum,yukarıda da var yorumda zaten:)

      Sil
  4. nasıl öğreniliyor ki acaba bu popülerlik.
    :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dün ben de bu yazıyı yazarken baktım yok böyle birşey zaten:)

      Sil
  5. Allah ıım nası güldüm yaa nası şekersiniiz başka diycek bi şi bulamadım yaa:))

    YanıtlaSil

Bakma bir sırrım var dediğime.İki kişinin bildiği sır değil,iki kişinin bindiği tır değilmiş:p%&+
Velhasıl,gönlünden geldiği gibi yaz,yaz,yaz..bir kenara yaz bütün sözlerimi,unutursam çık karşıma göster kendini:p(%^^+&

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...