Social Icons

Pazartesi, Ekim 22, 2012

Okuma köşem



Yine Şükriye Karahan ve Biricit tarafından nerede kitap okuduğuma dair fotoğraf istenen bir mime dahil oldum.Yine diyorum çünkü en son yine bu ikili tarafından mimlenmiştim:)Beni de unutmadıkları için teşekkür ediyorum kitapsever arkadaşlarıma.
Ben genellikle oğlum uyurken kitap okuyabildiğim için okuma yerim de uyuma yerimle aynı oluyor.Zira fotoda görünmeyen alanda oğluş da uyumaya devam ediyor.
Okuduğum kitaplar mı?
Bir süre önce başladığım ama haftada 1 sayfa okuyabildiğim için uzun süredir öylece bekleyen Kinyas ile Kayra.
Daha çok Tembel fare,Yaramaz Ayıcık,Kurt ve keçi yavruları gibi edebi eserleri okuyorum şu sıralar:)



4 yorum:

  1. Ben de öyle edebi eserler okumak istiyorum artık :D

    YanıtlaSil
  2. ben de bahsettiğin edebi türdeki kitapları özledim,seviyorum ben:))

    YanıtlaSil

Bakma bir sırrım var dediğime.İki kişinin bildiği sır değil,iki kişinin bindiği tır değilmiş:p%&+
Velhasıl,gönlünden geldiği gibi yaz,yaz,yaz..bir kenara yaz bütün sözlerimi,unutursam çık karşıma göster kendini:p(%^^+&

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...