Social Icons

Pazar, Eylül 16, 2012

Ben yaptım, oldu.

Son zamanlarda nelerle mi uğraşıyordum?

1.Beze konusundaki başarımın şansa bağlı olmadığını ispatladım kendime:)

Cevizli bezemin ardından Ihlamurcum'un tam tarifi üzere Antepfıstıklı Çikolatalı Beze yaptım.
Türk kahvesiyle ikram etmek için tatlı kaşığı kullandım bu kez.



2.Nicedir gözüme çarpan oje sepetimi süsledim.

Ufak bir sepeti silikon yardımıyla ince yün parçalarıyla sardım.

İçine de kendi gibi rengarenk ojelerimi koydum.



3.Yine yıllardır boyanmayı bekleyen ahşap bir kutuya neler yapabilirim diye düşündüm ve...

Ahşap kutuyu önce zımparalayıp kendi ayrı,kapağı ayrı renge boyadım.


Yine silikon yardımıyla kurutulmuş kuru yaprakları kutuya yapıştırdım.


Kapağa da benzer doğal malzemelerle bir kompozisyon oluşturdum.


Verniklendikten sonrası da budur.



Artık geriye banyomuzu tadilattan geçirip, bu şık kutuyu kendine uydurmaya çalıştığım banyo takımlarımla kullanmak kalıyor.

İlgililere duyurulur!









9 yorum:

  1. ne güzeeeel.
    şu antep fıstıklı tarifini yazsan yaaaa.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Ihlamurcumun linkini verdim bak üstüne tıklarsan tarife yönlendirileceksin direkt.

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. yaparsan züleyha anlatsın bir öyküsünde,ben anlarım:)

      Sil
  4. Basarili olmaniza cok sevindim,ben bu aralar istanbul -cesme arasi mekik dokuyorum.Dogru durust blogumla ilgilenemiyorum,sizleri ziyaret edemiyorum. İyi ki linki atmissiniz,sevgilerle.
    www.ihlamurcum.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim size asıl.umarım keyifli bir mekik dokumadır.
      ben zaman zaman hatırlatırım kendimi size:)
      sevgiler

      Sil

Bakma bir sırrım var dediğime.İki kişinin bildiği sır değil,iki kişinin bindiği tır değilmiş:p%&+
Velhasıl,gönlünden geldiği gibi yaz,yaz,yaz..bir kenara yaz bütün sözlerimi,unutursam çık karşıma göster kendini:p(%^^+&

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...