Social Icons

Cumartesi, Eylül 15, 2012

İkisi bir arada;)

İkisi bir arada ne güzel şeyler vardır hayatta.Ketçapla mayonez,kahveyle krema,laurel ile hardy,tom ve jerry,tuzlukla karabiberlik vb.
Konumuz maalesef bunların hiçbiri değil.Biricit desem akla gelen ilk üç şeyden biri nedir?Tabi ki mim!(Diğer ikisini takipçileri iyi bilir;))
İlk mimi Alışveriş Danışmanı'nda görmüş ve çok gülmüştüm.İlkokul çağlarındaki hatıra defteri sorularına benzetmişti.Kesinlikle katılıyorum kendisine:)


Favori rengin?

Benim gibi kararsız insana bu sorular sorulur mu ya?Şu mim yazımında bile birini yazsam diğerinin hatırı kalır diye yazamıyorum..Siyah,mavi,kırmızı,mor,turuncu...Ama napayım ikizler burcuyum ben!

 


Favori hayvan? 

Üniversitede ilk dönemlerde planaria'ya kafayı takmıştım.Hayatta kalma becerisinden çok etkilenip.Sonra yıllarca adını duyunca bile korktuğum yılan,kertenkele,börtü-böcek favorilerim oldu.Evde bir kertenkele besledim.Böceklerden bir karafatma türü hakkında tez hazırladım.Onun yeri bende ayrıdır o nedenle.






Favori sayı?  
  

1.İlkler unutulmaz





 
 Favori içecek? 


Orta şekerli türk kahvesi






Facebook mu Twitter mı?
 
 
Facebook







Tutkunuz? 
Keşfetmek.Yeni yerler,yeni insanlar,yeni bilgiler.










 Hediye almak mı, vermek mi?
        

 Vermek


            

    Favori gün? 

     Cuma







Favori çiçek? 

Kırçiçekleri









ohh,seçim yapmak zorunda olduğum mim burada sona erdi.Şimdi gelelim kolleksiyon mimine.

Biraz önceki mimde de bahsettiğim gibi bir dönem böceklerle oldukça içli dışlıydım.Yolda giderken gözüm yerde böcek arardı.Özellikle böcek yakalayabilmek için saha çalışmalarına çıkardım.Bunda tabiki okuduğum bölümün ve beni yetiştirmeyi kafasına takmış kulakları çınlasın Bekir Hocamın da katkısı büyüktü.Velhasıl, o dönemde böcek kolleksiyonu yaptım.Özel yöntemlerle yakalanan böcekler özel işlemlerle sabitlenir,sınıflandırılır vs.Kelebek kolleksiyonlarını görmüşsünüzdür.Bu da ona benzeyen ama pekçok insanın bakmak istemeyeceği bir kolleksiyon.

Bundan önce de düğün-dernek davetiyesi , kartpostal ,her gençkız gibi dönemin bluejean dergilerinden kesilmiş ünlü fotoları-posterleri kolleksiyonlarım vardı.
Üniversitenin bitimiyle kolleksiyonerliğe son verdim.Çünkü yeni felsefem biriktirme-tüket oldu:)Şaka bir yana hala kolleksiyon yapıyorum ama sanal ortamda artık.İlginç foto ve alıntıları biriktiriyorum sayılırsa:)



Ben de bu güzide mimleri boyaynasıyansımacısı,birgaripşeyma, kybele,deeptone 'a havale ediyorum...

14 yorum:

  1. :)) koleksıyonundan korktum :)
    ben sanırım bunca yıldır öldürdüğüm böceklerle koleksiyon yapamam çünkü terlikle vuruyorum bütün ciğeri bağırsağı mıdır nedir her yana saçılıo:)))
    eskıden hatıra defterlerıne sunu yazardık: bana bu kalbin kadar güzel sayfayı ayırdığın ıcın tesekkur eder:)) bende tesekkur ederım canım mımlerı cvpladığın ıcın sevgıler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız değilsin canım,çoğu insan korkar zaten:)
      ahahaa,özlü söz tam uymuş:)Ben de "vur hançeri kalbime kanlar boşalsın,fazla derine inme çünkü orada sen varsın" der ve maziye bir sünger çekerim:))))

      Sil
  2. Evde kertenkele beslenmek aman yarabbi.
    Cesaretine, hayvan sevgine hayran kaldım. Çünkü en baba hayvanseverler bile yeri geliyor kediye köpeye su veriyor yeri geliyor ona zararı olmayan böceğin üstüne basıp öldürüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu dediğim gibi okuduğum bölümle ilgiliydi.yoksa onun öncesinde hamamböceği falan görünce yatağın üzerine çıkar,avaz avaz annemi çağırırdım beni kurtarsın diye:)
      insan herşeye alışıyor zamanla.

      Sil
  3. hem görsel yönden hemde yazısal yönden çok keyifli bir mim olmuş
    keyif aldım
    hayırlı sabahlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ben de okuyup yorumladığınız için.bir dahaki mimde sizi de unutmuycam:)

      Sil
  4. :) bir biyologun gizli hatıra defteri :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım:)
      hepsini anlatsam millet manyak bu deyip kaçar ya neyse:))

      Sil
  5. aldım canım ama bugün pazar gezme zamanı by
    sevgiler :)
    kybele

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne zaman fırsat bulursan canım.
      iyi gezmeler:)

      Sil
  6. yine güldüüüüm.
    :)
    bugünlerde ivit dolaşıyo bu mim.
    du bakıyim yazı yazmaktan zamanım olursa yapıyim.
    :)
    savol.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pek senin tarzın değil bu mimler ama elimizde bu vardı :)
      fırsatın olursa yazarsın.

      Sil
  7. yok öle diil. mimleri kaçırmam ki. en az 50 tane mim yaptım. mim yapmanın hoş tarafı mimi yazmak diil mimlemek. çok kişiyi mimliyorum. hepsine gidip tek tek haber veriyorsun. du bakayım zamanım olursa tebi isterim ki. hiç mimlenmemişler, ya da kendilerini tanıtmak isteyenler çok seviniyor. o yüzden seviyorum mimleri. kışın bi mimde en az 150'şer kişi mimliyordum.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaa,ilk mimlendiğimde ben de ne kadar sevinmiştim:))
      150 kişi mi??off,zor iş ama onca insana haber vermek,sonra okuyup takip etmek vs..

      Sil

Bakma bir sırrım var dediğime.İki kişinin bildiği sır değil,iki kişinin bindiği tır değilmiş:p%&+
Velhasıl,gönlünden geldiği gibi yaz,yaz,yaz..bir kenara yaz bütün sözlerimi,unutursam çık karşıma göster kendini:p(%^^+&

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...