Social Icons

Pazartesi, Eylül 17, 2012

Kargoları zenginleştirme etkinliği

Fıstıklıtombi'nin kitaplaşma etkinliğine katılmıştım geçtiğimiz günlerde.Mine Tozanlıoğlu ile eşleştim.
Benim istediğim kitap 1Q84'tü ve kitabımı bugün aldım.Her iki bloggera da emekleri için teşekkür ederim.Mine Hanım'ın istediği kitabı da dün adresine gönderttim.Umarım en kısa sürede onun da eline ulaşır.

İlk kez böyle bir etkinliğe katıldım ve biraz şaşırdım açıkcası.İstediğiniz kitapları belirtiyorsunuz ve eşleşince o kitapı gönderiyorsunuz-talep ediyorsunuz.Ancak bu durum bana biraz gereksiz bir eylem gibi geldi.Elimizde olan bir kitap olsa sorun değil ama elimizde olmayan bir kitabı gidip, satın alıp, kargoluyoruz.E madem öyle gitmişken kendi istediğimiz kitabı satın alırız zaten?Hatta kargo firmasına da gereksiz yere para kazandırmamış oluruz.Mantığını çözebilmiş olan varsa beri gelsin.

Neyse,kitabıma başlayayım bari ben...


10 yorum:

  1. Çok istediğim bir kitap ,keyifle oku.Ben katıldığım kitaplaşmalar da elimdeki kitaplardan seçenekler sundum,karşı taraf da öyle, seçip gönderdik,mis gibi de oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olması gereken bence de bu.ben eski köye yeni adet getirmek istemediğimden beklenen neyse onu yaptım sadece.gerçi fıstıklıtombi yapmak zorunda olmadığımızı yazmıştı ama ben de başlangıçta kitap ismi belirttiğim için sonrasında değiştirmedim.ilklerin günahı olmazmış di mi ya?öğreniyoruz:)

      Sil
  2. soyadım Tozanlıoğlu : ) hediyeleşmeye de gerek yok o zaman yeni insanlar tanımaya da değil mi
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düzelttim hemen,özür dilerim.
      elbette hediyeleşmek de güzel,yeni insanlar tanımak da.ama yukarıda belirtilen şekilde olursa da yine yeni insanlar da tanınır,yine hediyeleşilir.
      Yanlış anlaşılmak istemem,şikayet gibi algılanmasın.Sadece mantıkdışı gibi geldi bana,bunu belirtmek istedim.
      size de sevgiler.

      Sil
  3. Elindeki kitap ile değiştirsen gerçekten iyi olurmuş.Ki,bu hediyeleşmenin mantığına çok uyarmış.Neyse ısmarlama da olsa istediğin kitaba kavuşmuşsun:-))

    Ben de bu konuda altın günü gibi bir gün tertip etmek istemiştim.http://sukriyeninnotdefteri.blogspot.com/search?q=G%C3%BCn+yapmaya+karar+verdim&x=14&y=15 yazımda da yapmıştım.Bulursam oturduğum yerde ,çok isterim.Belki sana bir fikir verebilir ha ne dersin;-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok iyiymiş:)benim de benzer bir girişimim oldu ama talepsizlikten öylece duruyor:)takaslık sayfasına bakarsan anlarsın.
      Gün için ben var olurum ama uzak şehirlerde bizi aşan bir durum olur:)sohbetsiz gün gün olmaz pek değil mi?
      sevgiler

      Sil
  4. Bak bu bana da mantıksız geldi, hani dediğin gibi elinde olan bir kitap olur gönderirsin. Ama böylesi biraz garip olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. di mi ama ?kendimi kötü hissetmeye başlamıştım ama aklın yolu bir sanırım.

      Sil
  5. vaay müthiş bir yazar çıkmış sana.
    :)
    ne güzel etkinlikmiş.
    :)
    fıstıklı tombi darla çok iyidir ki.
    :)

    YanıtlaSil
  6. mutlaka çok iyidir.etkinliği düzenleyen fıstıklı tombi.benim eşim mine hnm'dı.herkes çok iyi,iyilikle sorunumuz yok çok şükür.

    YanıtlaSil

Bakma bir sırrım var dediğime.İki kişinin bildiği sır değil,iki kişinin bindiği tır değilmiş:p%&+
Velhasıl,gönlünden geldiği gibi yaz,yaz,yaz..bir kenara yaz bütün sözlerimi,unutursam çık karşıma göster kendini:p(%^^+&

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...