Social Icons

Pazartesi, Eylül 10, 2012

Eğlenceli sorularla dolu Mİm



Sanki bir asırdır bloguma girmiyormuşum gibi hissettim son 5 gündür yazmadığım için.
Özlemişim buraları.
Bu arada ısınma turu için Biricit beni adı üstünde "eğlenceli sorularla dolu bir mim" ile mimlemiş.
Bakalım sorular ne kadar eğlenceli?

Günün nasıl geçti?

Harika!
Bugün bir araba satın aldım.Yeni arabanın heyecanıyla da bol bol gezdim.Ekmek almaya bakkala da arabayla gidecektim de evde ekmek varmış,bahanem kalmadı,hevesimi yarına saklıyorum:PPP

İsim vermeden bahset:

"çamış gergedan gibi boyu var,türlü türlü huyu var" :PP

Neden hep cam kenarı?

Hem cam kenarı,hem şöfer mahalli, hem beş kuruş hatta.İnsan olduğumuzdan olabilir mi acaba?

Bugün kendin için ne yaptın?

Dedim ya,araba aldım ama kendim için aldıysam ne olayım!:p

Twitter ana sayfanı aç,ilk gözüne takılan:

Gözüme birşeyler takılması için twitter hesabımı açtığım ilk günden beri arıyorum ama hala bulamadım.Azmettim,bulduğum gün kapatcam hesabı!

Düşün,o bunu okuyacak...

ahahaa :)) mahsun,ibo,alişan,özcan benlen polennniğe girmeyin!

Kahkaha atmana sebep olan karikatürler:

Off çok var ama +18 yaa:))
Genel izleyiciler için seçmece şöyle:

Ne vermiş?:)))
Selçuk Erdem - bırak işleri tanrı uçmamızı isteseydi bizi kanatlı yaratırdı vermemiş ama kullanalım diye akıl vermiş projeler

Çükübik mi fikibok mu?:))
Yiğit Özgür - sakın renk verme gebertirim irfan öhm murat ben benim dükkanın kasasındaki bütün parayı alıp buraya

Klavyeye bakmadan birşeyler yaz.

ldjnvudoovn,bunun nesi eğlenceli????

Bir cümle düşün,sonra kelimelerin yerlerini değiştirerek yaz.

Bir saçmasapan önceki daha gibi bir madde.

ctrl+v




Yeni tanıdığım birkaç arkadaşımı mimleyeyim ben de.Yazmak isterseniz sevinirim;)

Zeyzey,Zuuu,Kybele,Erdi,Ezgi,Pembe Evren,Reyhane,Memento Mori,içimden geldiği gibi...

10 yorum:

  1. tesekkurler canım cevapladığın ıcın,bu arada araban hayırlı olsun:) gulegule kullan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler biricit,hem mim hem de iyi dileklerin için:)

      Sil
  2. Cok heyecanli harketli yazmissin ya:):) cok hoslandim yazi dilinden:) arabanda hayirli olsun kazasiz sikintisiz insallah:)

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım,amin.
      senin bir yazında ayakkabı ve arabalardan bahsetmişken üstüne geldi bu durum:)özlediğim topuklu ayakkabılara kavuşabilir miyim ki artık?:)
      blogdan biraz uzak kalmak iyi geldi sanırım,heyecan depoladım:)
      bir de aslında utandım şimdi ben,çünkü seni mimlemeyi unuttum:(

      Sil
    2. Hic onemli degil:)) bir dahakine:) topuklu ayakkabi konusunda da YARDIR diyorum Ebrucum:)))))))

      Sil
    3. evet,gördüm yariii.her yar gibi dışardan güzel görünüyor,içli dışlı olunca canımı acıtıyor:)))

      Sil

Bakma bir sırrım var dediğime.İki kişinin bildiği sır değil,iki kişinin bindiği tır değilmiş:p%&+
Velhasıl,gönlünden geldiği gibi yaz,yaz,yaz..bir kenara yaz bütün sözlerimi,unutursam çık karşıma göster kendini:p(%^^+&

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...