Social Icons

Perşembe, Eylül 13, 2012

Pasta blogger'larının dikkatine


Pasta tasarım kursuna gitmek ve öğrenebildiğim herşeyi öğrenmek istiyorum ama o kadar çok ayrıntı var ki yardımınıza ihtiyaç duydum.

Örneğin anladığım kadarıyla temel pastacılık eğitimiyle başlamak gerekiyor.Bu kursta kremalı pasta yapımı,şeker hamuru yapımı ve şeker hamurlu pasta yapımı, bazılarındaysa ilave olarak cookies yapımı var.Peki devamında ne gelmeli?Şeker hamuru modelleme,şeker hamurundan çiçek yapımı,karakter yapımı,cupcake yapımı,çikolata yapımı vs. birçok kurs var.

Konu hakkında deneyim sahibi,bu kurslara katılmış,hatta kendi kurs veren birileri de varsa şu an okuyan bana bilgi vermelerini rica ediyorum.(smughy@gmail.com mail de atabilirsiniz)

Minimum maliyete maksimum bilgiyi nasıl edinebilirim?
Hangi bilgi acil-önemli,hangisi uzmanlık gerektirir?
Sertifikalı kurs, sertifikasız kurs ?
Varsa ekleyeceğiniz başka birşey?

Teşekkürler şimdiden.



2 yorum:

  1. blogumdaki pasta köşesi, bir kase lezzet, bir tutam kekik, onlara sorsana.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. muhtarlığa haber bıraktım ama dönüş olmazsa denerim,sağol kotp:)

      Sil

Bakma bir sırrım var dediğime.İki kişinin bildiği sır değil,iki kişinin bindiği tır değilmiş:p%&+
Velhasıl,gönlünden geldiği gibi yaz,yaz,yaz..bir kenara yaz bütün sözlerimi,unutursam çık karşıma göster kendini:p(%^^+&

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...