Social Icons

Cuma, Eylül 21, 2012

Fringe-Son'a son 7 gün!

7 yorum:

  1. sabırsızlıkla bekliyorum.Son dönemlerin en güzel dizisi diyebilirim...

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle..ama bitiyor artık:(

    YanıtlaSil
  3. bir dizi biteeeer diğeri başlaaaar.
    :)

    YanıtlaSil
  4. aaa bana herşey de,dizi deme.Bildiğim iki dizi haricinde dizi cahiliyimdir ben.Herkes çevremde lost ,şöyle böyle derken bu konuda ortaya fikrimi söyleyemecek kadar cahil hem de...Bir kere izlyeyim diyorum.Dizi izlerken sıkılıyorum.Oturamama gibi bir durum var bende.Evde film izlerken bile kaç defa kalkıyorum yerimden:)Denk gelirse bir gözatayım,hangi kanaldaydı bu ,cnbc-e 'mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha:))
      dizi izlemek mi iyi izlememek mi ben de bilemiyorum vallahi.
      gerçekten bağımlılık yapıyor çünkü.Çok bilirim bir yere gideceğimiz zaman " bugün salı,şu dizi var,yarın çarşamba bu dizi var vs.." diye gün beğenemediğimizi:)
      bu dizinin insanı sıkma gibi bir durumu olamaz çünkü kafanı karıştırıyor,düşünmene,hayal etmene,senaryo yazmana neden oluyor.ama tabii ki önce sabredip biraz kaptırman lazım:)
      bu digiturk'de yayınlanıyor.ama ilk kez başlayacaksan ya da herhangi bir diziyi izlemek istersen ben www.dizimag.com kullanıyorum.reklamlar bittttiii:)))

      Sil

Bakma bir sırrım var dediğime.İki kişinin bildiği sır değil,iki kişinin bindiği tır değilmiş:p%&+
Velhasıl,gönlünden geldiği gibi yaz,yaz,yaz..bir kenara yaz bütün sözlerimi,unutursam çık karşıma göster kendini:p(%^^+&

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...