Social Icons

Perşembe, Ağustos 16, 2012

Psikologdan vazgeçtim, mucize arıyorum;)


Pek sevgili,güzeller güzeli aile danışmanımız bakın üçüncü ve son görüşmemizde neler dedi:

"MMPI yani karakter analizi testini önceki görüşmemizde yapmıştınız.Sonuçlarını inceledim.Her ikinizin de klinik olarak herhangi bir sorununuz görünmüyor.(Burada ikiniz de deli değilsiniz demek istiyor.)
Karakter olarak siz Ebru Hanım oldukça dinamik,enerjik,yeniliklere açık,hatta aynı şeyleri tekrarlamaktan hoşlanmayan, sabırsız,çok çabuk ilginizi kaybedebilen,odaklanmakta sorun yaşayabilen,duygu ve dürtülerini kontrol etmekte zorlanan(burada da sen duygu kadınısın diyor),cesur,sosyalleşmede genellikle sorun yaşamayan,risk almayı seven ve sorunlar karşısında çok çabuk öfke nöbetlerine kapılabilen bir yapıya sahipsiniz.Eşiniz ise, sakin,değişimlerden hoşlanmayan,duygularını her zaman mantık süzgecinden geçiren(meğerse bizimki hiç romantik olmamış ki ben romantizm kalmadı derken hayal mı görmüşüm?),aile kurumuna,özellikle anne kavramına çok düşkün,kendini her zaman güvende hissetme ihtiyacı hisseden,risk almayı sevmeyen,yapıcı ve sorunlar karşısında duvar örme eğiliminde bir kişi.
              Ben incelerken kendi kendime güldüm,çünkü aslında burada iki uç karakter görüyorum.Birbirine tamamen zıt özellikler sözkonusu.Ancak bu demek değildir ki bu iki karakter anlaşamaz.Tersine kimi zaman birbirini tamamlayıcıdır.Her evlilikte sorunlar olur,her zaman her sorun çözülemez de.Önemli olan sevginin varolmasıdır.Sevgi olduğu sürece karakter özellikleri gözardı edilebilir vs.."

Terapi dediğin ...
Biz karşımızdaki medyum mu memiş mi diye düşünürken elimize birkaç kağıt tutuşturdu."Hadi bakalım o ilk kağıtta yazdığı gibi biriniz konuşmacı olsun,diğeri dinleyici" deyip bizi köpekbalığı havuzuna atar gibi attı birbirimizin kucağına.
Sen misin o kağıttaki gibi konuşmaya çalışan?Ben Türkçe'yi yeni sökmüş ama hala kelime dağarcığını geliştirmeye çalışan turistler gibi "ben,şey,kötü hissetmek,kem küm.." falan diyerek "sen" kelimesini kullanmadan,duygularımı anlatmaya çalışıyorum.Eşim de "seni anlıyorum" cümlesiyle başlayıp kendi cümlemi tekrarlayarak söylediklerimi anladığını ifade etmeye çalışıyor.Ama ben neler söylediysem, eşimin tekrarladığı şeyi ben mi söylemişim,vaay ben neler demişim der gibi bakıyorum öyle.
Tamamen kopuğuz.Aynı ikeanın alışverişe çıkan karıkocadan kadının "bu nasıl canım?" diye sormasıyla kocasının uzayda, boşlukta asılı kaldığı reklamındaki gibiyiz.
Derken kontrolü tamamen kaybettik ve sen'e ben'e bakmadan başladık cıvırdaşmaya.Kadıncağızın bizim iletişim konusundaki aksaklıklarımızı düzeltme çabası bir kenara,o seksi,ağır,buğulu konuşmasından,ses tonundan eser kalmadı.
"Ahaa" dedim içimden ,"sonunda kadını da bozduk,içindeki şeytan çıktı işte".
Sonra bir yudum su içti."Sabahtan beri konuştuğum için dilim damağım kurudu kusura bakmayın" falan deyip durumu toparlamaya çalıştı.
Ama ben izin verir miyim?Günlerdir kompleks etmişim onun yanında ezik gibi durmayı.Bu sefer ben karıştırdım ortalığı.
"Eşim zaten gereksiz buluyordu gelmeyi,muhtemelen bu bizim son gelişimiz" deyip hoop topu eşime attım.
Kadının buz gibi bakışları karşısında bizimkisi başladı " ee,sizin şahsınızla alakalı değil ama,kem küm.." demeye.
Danışman da "yok ben alışkınım,buraya kendi isteğiyle gelen hiçbir erkekle karşılaşmadım" demesin mi?
Konu bu eksende devam etti ve sonuçta biz helalleşip ayrıldık.
Ben çok eğleniyordum bu seanslarda ama bundan böyle eğlenceyi bedavalarda arıycam sanırım:)

Eşimle nasıl mıyız?Verdiğimiz para boşuna gitmesin diye olacak ki daha "özenliyiz".Yoksa işimiz mucizelere kalacak mazallah!


6 yorum:

  1. :)

    bak şimdi sanırım sizinki klasik bir türk erkeği ve türk kadını evliliği gibi. ikiniz de çok normalsiniz.
    :)
    ama bak psikolog kadının yaklaşımı iyiymiş ki.
    o yöntem, sözcükler, yaklaşım, sen ben, çok doğru gözüküyor.
    :)
    ya valla bak ciddiye alsanız yararlı olur. yani küçümsemeden yöntemi, ders gibi uygulasanız yaaa.
    :)

    ayrıca yine çok komiksin.
    :)

    YanıtlaSil
  2. deeptone,
    öle de pratik yapmadan uygulancak şeyler değil.yani bayaaa bir pratik şart.parasız ben evde kendim uygulayayım türünden şeyler değil yani:)

    YanıtlaSil
  3. sonunda kadını da bozduk:)))
    öyle birinin karşısında herkes kemkümler bence :))
    bu macera da bitti demişsindir çıkınca ordan :))
    vee son olarak bedava eğlenceler seni bulsun diyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birgaripSeyma,
      kadın kimbilir günboyu kimlerle,nelerle karşılaşıyor,tabii bir süre sonra kafa oluyor binbeşyüz.biz de saat 7'de girince seansa son danışan olmanın dayanılmaz azizliğini yaşadık sanırım.ama ohh olsun,onu öyle gördüm ya yeter bana:PPPP

      Sil
  4. bana yorum yapmak haddime değil ama umarımki sorunlarınızı çözersiniz ve mutlu olursunuz,bıde zıt kutuplar bırbırını ceker bence bırbırınızı tamamlıyorsunuzdur umarım huzuru bulursunuz:) sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biricit,
      Sanirim zit kutuplar birbirini cekiyor gercekten.dedigim gibi cozulmeyecek birsey yok aslinda ya isin sirri sevgide.o oldugu surece hersey halloluyor;)tesekkurler.

      Sil

Bakma bir sırrım var dediğime.İki kişinin bildiği sır değil,iki kişinin bindiği tır değilmiş:p%&+
Velhasıl,gönlünden geldiği gibi yaz,yaz,yaz..bir kenara yaz bütün sözlerimi,unutursam çık karşıma göster kendini:p(%^^+&

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...