Social Icons

Cuma, Ağustos 03, 2012

Acaip sorular


Deeptone için...



Mim'in başlığı acaip sorular ama hayatında envayi çeşit acaip soru görmüş biri olarak pek de yadırgamadım soruları,hemen yanıtladım.Siz bir de MMPI testini olun da görün acaiplik ne demek...:)

Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız ?
Önce oğluma benden sonra kimin bakacağını tayin ederdim.Yani zaman zaman her annenin düşündüğü,kabusu olan bir sorudur bu ama böyle bir durumda daha ciddiyetle üstünde durulması gerekecektir.Kimi düşünsem beğenmezdim ama mecbur kalacağım için birini seçerdim ve sıkı sıkı nasıl bir çocuk olduğunu anlatıp yapılması gerekenleri tembih ederdim.Biraz kontrol takıntısı var sanırım,benden sonra herkesin hayatının nasıl devam etmesi gerektiğini tasarlar,tek tek herkese dikte ederdim herhalde.ooff düşünürken bile ruhum daraldı...
Fobileriniz , takıntılarınız var mı ? Varsa neler ?
Yukarıda da belirttiğim gibi kontrol takıntısı olabilir bende.Yani herşeyi planlıyorum.Kendim dışındaki insanların da yaşamlarını planlıyorum.Belki hep böyle yapmak zorunda kalmış olmam nedeniyle alışkanlık olmuştur kimbilir.Bir de mükemmeliyetçilik var ki hep en iyisi derdim,tasam.Zor,yorucu...Fobim yok ama.Herkesin fobisi olan şeyler benim ilgi alanım.Mesela böcekler..Çok severim!
Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız ? 
Sanırım buna hiç inanmazdım.Dünyada biryerlerde birilerinin benim gibi hayatta olduğunu düşünür ve o kişiyi arardım.Umut dünyası...
Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız ? Neden ?
Tüm dünyayı dolaşacaksam mantık olarak en yakından,komşudan başlamak lazım.Ben sadece batı yerine doğuyu tercih ederdim sadece.Doğunun mistizmini en kısa sürede tanımak,görmek için önce İran'dan başlardım.Doğuya devam edip,Yunanistan'dan tekrar ülkeme geri dönerdim.
İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz ?
Masallara inanmayı bırakalı çok oldu.Öptüğüm kurbağaların hiçbirinin prens olmayacağını biliyordum.Ben beni sevmelerini sevdim hep.
En son yaşadığınız küçük düşürücü , unutamadığınız olay ?
Blogumda da taslak olarak bekleyen,pek yakında yayınlayacağım bir ingiliz aileyle tartışmamız son dönemde durup durup aklıma gelen bir olay.
Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey ?
Cüzdan,anahtar,telefon(çok sıkıcı di mi,keşke sayı fazla olsaymış)
Hayatınızın bir kitap/ film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmasını isterdiniz ?
Rus edebiyatından olsun.Anna Karenina mesela.Ya da bir Reşat Nuri Güntekin karakteri,Kınalı yapıncak...
En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız ? 
Hiç düşünmez onu takip ederdim.En yakın arkadaşım öl dese ölürüm,canım benim..
İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapıcağınız ilk şey nedir? 
Beyaz Saray,Nasa,Cia gibi dünyayı yöneten ve gizli sırlar barındıran yerlere girer,komplo teorilerinin ispatlarını arar,bulurdum.

Benden bu kadar.Soruları acaip bulanlar cevap versin ben de merakla okuyayım:)

4 yorum:

  1. BEN GELDİM .
    HOŞ CEVAPLAR.
    ELLERİNE SAĞLIK.
    BANDA BEKLERİM..

    YanıtlaSil
  2. keyifli sorular di mi? hemen bakıyorum;)

    YanıtlaSil
  3. ilk madde normal herhalde.
    :)
    seni sevmelerini sevdin ha.
    :)
    evli kadınlar kontrol şeysi oluyo galbağ.
    :)
    kareninanın sonu kötü beeee.
    :)

    YanıtlaSil
  4. çok eğlendim kendimden bahsederken,mim için sağol deeptone:)

    YanıtlaSil

Bakma bir sırrım var dediğime.İki kişinin bildiği sır değil,iki kişinin bindiği tır değilmiş:p%&+
Velhasıl,gönlünden geldiği gibi yaz,yaz,yaz..bir kenara yaz bütün sözlerimi,unutursam çık karşıma göster kendini:p(%^^+&

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...