Social Icons

Salı, Şubat 26, 2013

Uçuş-Flight

 Bu filmi izleyecekseniz bilmeniz gereken "alkol bütün kötülüklerin anasıdır" temalı, aksiyon görünümlü bir dram ile karşı karşıya olduğunuzdur.
Gösterime ilk girdiği dönemde konusunu duyunca mutlaka izlemeliyim dediğim bir filmdi ancak konusuyla ilgili fazla özet geçtiklerini izleyince farkettim.




Denzel Washington bir pilottur.İçki ve uyuşturucuyu fazlaca kaçırdığı bir gecenin ertesinde çıktığı uçuşta birtakım teknik problemler olur.Uçak pilotun soğukkanlılığı ve yeteneği ile yere iner ancak mürettebattan 2 kişi, yolculardan da 4 kişi hayatını kaybetmiştir.



Pilotumuz kendisine madalya takılmasını beklerken(benim yorumum,yok öyle birşey), kanında bulunan alkol ve kokain nedeniyle hakkında ölüme sebebiyet vermekten dava açılır.


Pilotumuzun torbacısı:) bu karakter çok bombaydı!



Benim duyduklarım bu kadarla sınırlıydı.Sonrasında da dava sürecini falan izleyeceğimizi düşünmüştüm.Klasik Amerikan duruşmaları psikoloji/zeka harikaları olarak filmlerde merakımızı cezbeder ya,beklentim bu yöndeydi.



Ancak gerçekte durum biraz farklıymış.Sonrasında pilotumuzun alkolik oluşunu önce inkar,sonra kabul ediş sürecini izliyoruz.Hepsi bu işte...



Denzel Washington için ve yeşilaycılık adına izlenebilir bir film.Beklentiyi yüksek tutmamak lazım kısaca.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bakma bir sırrım var dediğime.İki kişinin bildiği sır değil,iki kişinin bindiği tır değilmiş:p%&+
Velhasıl,gönlünden geldiği gibi yaz,yaz,yaz..bir kenara yaz bütün sözlerimi,unutursam çık karşıma göster kendini:p(%^^+&

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...