Social Icons

Perşembe, Kasım 08, 2012

Sıkıntıdan patlayan ev hanımının günlüğü

Bitmiyor arkadaşım,bitmiyor!
Eşim tarafının ne düğünleri bitiyor,ne mevlütleri,ne başka şeyleri!
Kurban bayramını kayınvalidemlerde geçirdik desem yeri.Epi topu 9 km'lik mesafede oturuyorlar.Allahtan daha yakın değiliz,7/24 birlikte olacaktık herhalde.Ben mesafeli durmaya çalıştıkça onlar ısrarla birlikte organizasyon yapıyorlar.
Bu haftasonu yine hiç tanımadığım bir akrabalarının düğünleri varmış.Gündüz yemeğe mi gidermişiz,gece eğlenceye mi?Cehennemin dibine gidelim diycem kavga çıkacak,öfleyip pöfleyerek sen bilirsin diyorum,yine mi düğün,bıktık sizin düğünlerden diyorum,her haftasonu bir iş çıkıyor diyorum ama kendim söylüyor kendim dinliyorum.
Bir gün atacak tepemin tası,"yeterr uleeyn, haftasonlarını kayınvalidesiyle geçirmek zorunda olan,yapacak daha iyi bir şeyi olmayan asosyal ev kızı mıyım ben" diye alıcam elime sazı,ağzıma geleni sayıcam o olacak..sonrası allah kerim...
Ama evet,yapacak daha iyi birşeyimiz yok gerçekten de:(((( evlenirken beni,çok renkli eğlenceli bir hayatımız olacağına inandırdı sonra da yaşadığım bu hayal kırıklığı nedeniyle sorun çıkaran kişi ben oluyorum tabii..Adamın armudun sapı üzümün çöpü diyerek katılmadığı arkadaş davetleri nedeniyle doğrudürüst arkadaşımız yok.Bildiği tek şey anasına gitmek!
Madem çalışamıyorum,kendi işimizi kuralım dedim.Ağzına bakarsan eşine destek koca modeli.Ama gel de bana sor.Hiç bi işi beğenmez,en iyi iş 0 sermaye ile kurulan iş felsefesinde.Aile danışmanı bile dedi bu adamdan iş kurmasını bekleme diye.O kadar zıtız ki!
Neyse,madem öyle ben evde birşeyler yapayım dedim,pasta yapımına merak saldım.Uğraşıyorum,kendi çapımda ama şehirde yabancı bir ev kadının ne kadar çevresi olabilir ki?Senin çevrene pasta,kurabiye yapayım,sen hediye et, bu sayede hem ben pratiğimi arttırmış olurum hem de insanlara özel günlerinde sipariş verebilecekleri bir adres sağlamış,reklamımı yapmış oluruz dedim.Ben yapıyorum ama kimseye bir halt götürdüğü yok.Evde  3 tencere dolusu şeker hamurlu kurabiye bozulmayı bekliyor!Tek başıma istediğim kadar çabalayayım,olmuyor işte!
Ne yapacağımı şaşırdım,sıkıntıdan herşeyi deniyorum.Yakında pazara tezgah açarsam hiç şaşırmayın:)
Ne kasıyorsun,ye iç keyfine bak diyorum bir yandan ama olmuyor işte.Ben bu değilim ki...

boş markafoni kutusu alınır:)

özenle kolaj yapılan resimlerin çıktısı alınır.

kutuya bu kolajlar yapıştırılır.

böyle dekoratif kutularla ne gerek var ikeaya:))

evimin güneşi oğlumun fotoğrafını koymak için bir resim çerçevesi

ham ahşabı boyadım ve renkli naftalinlerle bonibon şekeri gibi süsledim. 

keçe çanta yaptım bir de.


ilk denemem biraz amatörce oldu tabii.

ama ben kullanırım ki bunu:)

ve son olarak zuutrends bir paylaşımda bulunmamı rica etmiş,ilginizi çekebilir...
http://zuutrendss.blogspot.com/2012/11/pamuk-prenses-ve-palyaco.html

7 yorum:

  1. henüz evlenmedim .henüz böyle bir ortamım da yok ama kendimi senin yerine koydum.Duygularını paylaşıyorum,düşünceni de.
    amaaa şunu da unutma ,sendeki sihir ve gücü ..sen olumlu,pozitif,yapıcı,çözümcü dahası pratik bir insansın.Şimdi bir şeye nasıl bakarsak onu da öyle görürüz ya..anlaşılan sen bu muhabbetlerden çok sıkılmışsın. silkin ve kendine gel Ebrucum,benim bildiğim fikir kadını bunun üstesinden gelecektir.Sana alternatif yollar arayalım ,ben de düşüneceğim:-)
    yazdıklarını okuyunca üzüldüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne içtensin sen ya.teşekkür ederim şükriyecim,dünyaları önüme sermiş kadar mutlu etmeye yetti bu sözlerin beni.
      kasım depresyonu diyelim biz buna:)

      Sil
    2. bu söylediklerim sensin Ebrucum.Gerçek bu ! En yakın zamanda bu alternatif çözümlerini yazacaksın.ben de bak gördün mü ,asıl sihir sende demiştim ,diyeceğim:-))
      mutlu olmana çok sevindim.
      hahaha:)) diyelim tabi kasım depresyonu,geçer geçer...:-))

      Sil
  2. seni iyi anladığımı sanıyorum.
    baksana evde evet el işi bişiler yap.
    geliştir bunu ve sat etsy'de filan.
    inan iyi iş ve iyi para getiriyor.
    yurtdışına bile satarsın.
    hadi kaptır kendini.
    :)
    evlilik daha doğrusu çocuk sahibi olmak ya da eşin sana uygun değilmiş. o evlilik istemiş belli ve rahat mutlu. sana seni geliştircek biri lazımmış, önünü açacak, destekleyecek.

    evet evde bişi yap.
    eşin dışarda bişi yapmanı da desteklemiyo baksana, evde yaptıklarını da desteklemiyo, kendi kendine yap diyo sana. bak el işi, dıy yap sat, çanta, takı, keçe benzeri.

    ecer özmen, kakule körebe gibi arkadaşların bloglarını incelesene, bi de etsy iyi incele bak.

    yaparsın iş. elin yatkın ticaret kafan da var.
    hadi yaaaap.
    :)
    akrabalardan da kurtulursun işim var dersin.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. etsy'ye baktım şimdi.üye de oldum.dükkanı da açtık mı tamamdır.
      madam dö gonçu takip ediyordum zaten.ecerce ye de göz atıyorum şimdi.
      teşekkür ederim önerilerin ve desteğin için.
      kocamla ilgili de çok haksızlık yapmayalım vallahi kötü hissettim kendimi.tam evlenilecek adam aslında,bana geliyorlar bazen işte..

      Sil
  3. Sevgili adaşım merhaba :) Yazını okurken sıkıntını çok iyi anladım. Üslubun çok hoşuma gidiyor bazı yerlerde de güldüm. Bunlar ya da bunun benzeri şeyler inan her evde var. Birinde kayınvalide, diğerinde mesaiye kalan eve gelmeyen koca, ötekinde gezen tozan çapkın eş, başkasında parasızlık vs vs. Derdi olmayan yok. O yüzden ne olursa olsun bil ki beterin beteri mutlaka var :) Yaptıklarını beğendim blog yazmak başlı başına güzel birşey sen de güzel yapıyorsun bu işi, takipteyimmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ebrucum.dediğin doğru,herkeste var bir sıkıntı.çok şükür basit dertler benimkiler.arada bir geliyorlar bana,sonra geçiyor bir süre:)

      Sil

Bakma bir sırrım var dediğime.İki kişinin bildiği sır değil,iki kişinin bindiği tır değilmiş:p%&+
Velhasıl,gönlünden geldiği gibi yaz,yaz,yaz..bir kenara yaz bütün sözlerimi,unutursam çık karşıma göster kendini:p(%^^+&

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...