Social Icons

Perşembe, Nisan 16, 2015

Niyet notum




Salı günü gittiğim bir işyerinde çok şeker bir kavanoz vardı masanın üzerinde. İÇinde yukarıdaki gibi birsürü niyet notları. Benim dikkatle baktığımı gören bayan hemen kavanozu uzattı " seçin bir tane" dedi. O sırada endişelerim tavan yapmış haldeyken çıkan bu not beni çok etkiledi açıkcası.

Ofisime gözümün önüne yapıştırdım, dönüp dönüp bakıyorum: " Gerçekleri analiz et Ebru"

Bir iş güvenliği uzmanı için oldukça da manidar bir not:) İşim analiz etmek:)

Gerçek nedir, doğru nedir, birkaç gündür bu kavramlara yoğunlaştım. İçinden çıkarsam haber ederim:)

Herkesin kendi gerçeğini bulması ümidiyle...

2 yorum:

Bakma bir sırrım var dediğime.İki kişinin bildiği sır değil,iki kişinin bindiği tır değilmiş:p%&+
Velhasıl,gönlünden geldiği gibi yaz,yaz,yaz..bir kenara yaz bütün sözlerimi,unutursam çık karşıma göster kendini:p(%^^+&

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...