Social Icons

Pazartesi, Eylül 09, 2013

İki çocuklu ben

Babannem  iyice yaşlandı.Tek başına yaşayamadığı için bakıcı tuttuk ama bu sefer de bizleri özlüyor,evde sıkılıyor ve 15-20 günde bir benim yanıma geliyor,kışlarıysa amcamın yanına.Şu an da bende.

Bugün Ozi parka gitmek isteyince "hadi büyük nineye söyle o da hazırlansın gelsin" dedim.Babannemdeki sevinci  görmek lazımdı.Çocuklar gibi temiz kıyafetlerini giydi hazırlandı hemen.

Yürümesi çok sıkıntılı olduğu için de arabayla gittik 100 metre mesafedeki parka.Baktım arabayla gezmek hoşuna gidiyor biraz daha turladık şehirde.En son bir kafeye oturduk dondurma yemek istedi.Ozi parkta oynarken o da dondurmasını yalayıp sohbet edecek birilerini aradı kendine:)




Aynı kendi gibi yaşlı bir teyzeyle sohbete daldılar.Bu yaşlarda ben de böyle mi olucam acaba? Birbirini hiç tanımayan insanlar bir anda hayat hikayelerini,çocuklarını,hastalıklarını,yaşamlarını hiçbir sakınca görmeden birbirleriyle paylaşıveriyorlar.Ben insanlarla ilk tanışmamda biraz mesafeliyimdir.Konuşmakdansa dinlemeyi tercih ederim.Ama sanırım yalnızlık ve konuşma ihtiyacı mantık kurallarını ya da karakter özelliklerini ikinci plana atabilecek kadar güçlü.Bu nedenle olsa ki en büyük korkum yalnızlık.

Eve dönme vakti geldiğinde zor ayırdım bu iki park arkadaşını.Bana "sen git çocuğunla ilgilen" diyebilecek kadar konuşmaya aç iki insan.

Sonra yol boyunca eve dönmek zorunda bıraktığı için Ozi'yle kavga etti babannem:)Resmen onu kızdırıp ağlattı,ağladığı için daha çok üstüne gitti ve en sonunda "kavgayı kesin bakayım" demek zorunda bıraktı beni.Biri söz dinleyen biri dinlemeyen iki çocuk sahibi olmak zormuş onu anladım...



Hava çok sıcak geldiği için gece saat 2'de hortumla kendini yıkamaya kalkmasını,çoraplarıyla duşa girmesini,devamlı düşmesini,süper babanneliklerini ve diğer çocuklara özgü mevzuları yazmıyorum bile.

20 yorum:

  1. Bizde de babaanne var.Bekar kızlara oğlana talip arıyor;evde kalmışlara koca bakıyor,benimle vakit geçirmeyi seviyor.Beni parka götür ,dedi geldiğinde benim ayağımın da alçıda olacağı tuttu:))
    bazen sabrımızı zorlasalar da,seviyoruz yine,kıyamıyoruz değil mi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninki biraz daha dinç anlaşılan.Kendinden başkalarıyla hala ilgilenebiliyorsa hem ne mutlu hem size sabır versin Allah:)
      Kıyılır mı hiç onlara.Bebek resmen ya..

      Sil
  2. Umarım çocuğum olduğunda benim ananem de yanımda olur. o kadar isterim ki onları kavga ederken izlemeyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah sağlıklı ömür versin inşallah da o da keyfini çıkarsın sen de..elini çabuk tut o nedenle;)

      Sil
    2. :(((
      tek başına yapılabilen bişey olsaydı tutardım da işte neyse :)

      Sil
    3. :) sen de haklısın ne diyeyim..

      Sil
  3. aaa son paragraftakiler gerçek mi yaaa.
    :)
    ama iyi bişi yapıyosun işte.
    hayırlı bişi.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten yaşlılar birbirlerine çok rahat terapist muamelesi yapıyor, rahatlıkla her konuyu paylaşıyorlar. Belki de en doğrusu bu, sana da kolaylıklar dilerim Ebrucum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım öyle.Allah yalnız yaşlılık vermesin hiçbirimize..Sevgiler:)

      Sil
  5. Benim de annem 87 yaşında. Ancak, yalnız yaşıyor ve bana hala börek, marmelat ve diğer yemekleri yapıyor. Kızdığı zaman da terliği kaptığı gibi neresi rastgelirse yapıştırıyor. Arkasından da "Terbiyesiz herif" demeyi ihmal etmiyor. Canım anamı çok seviyorum. onun üzülmesini, kırılmasını hiç bir şekilde istemiyorum. Allah, sizin babaannenize, benim anneme ve diğer bütün yaşlanmış anne ve babalara sağlıklı kendilerine bakabilecek gücü ve günleri versin!...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Anne her yaşta,her koşulda anne işte.
      Amiiiinnnn...Onlara sağlıklı yaşlar versin ve başımızdan eksik etmesin gerçekten.
      Sevgiler

      Sil
  6. Benim de annem 87 yaşında. Ancak, yalnız yaşıyor ve bana hala börek, marmelat ve diğer yemekleri yapıyor. Kızdığı zaman da terliği kaptığı gibi neresi rastgelirse yapıştırıyor. Arkasından da "Terbiyesiz herif" demeyi ihmal etmiyor. Canım anamı çok seviyorum. onun üzülmesini, kırılmasını hiç bir şekilde istemiyorum. Allah, sizin babaannenize, benim anneme ve diğer bütün yaşlanmış anne ve babalara sağlıklı kendilerine bakabilecek gücü ve günleri versin!...

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Ebru,seni tekrar görmek cok hos.Gerci ben de bu aralar pek yoktum.Sonbahar geldi yaaa artik hepimiz evlerimizdeyiz:))
    Allah kimseyi elden ayaktan,akildan etmesin.Ne mutlu sizlere ki yaslilariniza sahip cikabiliyorsunuz.Yas ilerledikce,yasanmisliklar fazla olunca,gitme zamani yakin olunca da artik insan icindekileri saklama,gizleme geregi duymuyor.Babaannenin ne sirri olacak artik,ya da onun hayatindakileri bilen kendi yasitlarindan baskasi ne ilgilenecek ki??Ben simdiden öyle oldum inan ki,cok özelimi anlatmasamda yeri gelmisken bloguma bende yaziyorum artik.Amannn,kim ne bilirse ne anlarsa anlasin,unumuzu elemis,elegimizi duvara asmisiz artik:)) güzel günler diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeniden yazmak,okunmak ve paylaşmak bence de çok hoş ama maalesef önceliklerim farklılaştı bir anda ve yine vakit ayıramamaya başladım buraya:(
      Fırsat bulsam da yeniden yazsam,okusam ben de çok özledim sizleri.
      Dediğin gibi bloglarda da biz de genç olsak da benzer şeyleri yapıyoruz sanırım.Bu şekilde düşünmemiştim ama haklısın Yıldız'cım.Olması gereken,insan doğasına uyan bu demek ki:)
      Sevgiler..

      Sil
  8. Yaşlandıkça, çocuklaşıyoruz:) Bakalım biz çocuklarımıza, görürsek torunlarımıza neler yapacağız:)

    YanıtlaSil
  9. insan yaşlandığında çocuksulaşırmış, annemden bilirim, 87 yaşında hala cici bici topluyor :) bazen diyorum keşke sendeki yaşama sevinci bende de olsaydı. buarada hoş
    geldin yoktun hayli zamandır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke ben de öyle olabilsem ama hiç umudum yok kendimden:) teşekkür ederim ama maalesef sık giremiyorum artık.bu yazının bile üstünden ne çok zaman geçmiş:(

      Sil
  10. Yaşlılığımda korkuyorum ben de :)
    mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkunun ecele faydası yok ne yazık ki :)

      Sil

Bakma bir sırrım var dediğime.İki kişinin bildiği sır değil,iki kişinin bindiği tır değilmiş:p%&+
Velhasıl,gönlünden geldiği gibi yaz,yaz,yaz..bir kenara yaz bütün sözlerimi,unutursam çık karşıma göster kendini:p(%^^+&

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...